טוסקנה זה כאן

הוא עורך דין מצליח, היא רוקחת חרוצה. הוא אוהב סגנון כפרי גס, היא אוהבת קלאסי ועדין. בסופו של דבר החליטה המעצבת RASHA YASEN  לעצב להם את הבית באווירה טוסקנית עדינה.

"את הוילה הגדולה באזור השרון קיבלתי במצב שלד, בלוק ובטון" מספרת המעצבת RASHA YASEN. "למזלי התכנון היה נקי ומסודר. החלטתי להוסיף מרפסות, להגדיל חלונות, לבנות נישות, להרוס חלק מהקירות כדי להגדיל את החללים".

 

המטבח נפתח לסלון, שני החלונות שהיו לכיוון המרפסת הפכו לוויטרינה יציאה למרפסת. המטרה היתה להעצים את החלונות בכל הבית על מנת להכניס כמה שיותר מהאחוזה הגדולה והירוקה שמסביב לבית פנימה.

 

צילום:אלעד גונן

 

צילום:אלעד גונן 

 

"אחרי שלב השלד מגיע השלב הקשה יותר של התאמת העיצוב. בעלי הבית חששו מעט מכיוון שלא ראו הדמיות למה שאני מתכננת עבורם. אני לא מתרגשת ואומרת לכל הלקוחות שלי: תפחדו, זה בסדר לפחד, זו תכונה אנושית, אבל תסמכו עלי, הבנתי את הראש שלכם ואני יודעת מה אני עושה".

 

 

יוצאים לדרך באמון מוחלט

 

בקומת הקרקע הוחלט להיצמד למסורת הכפרית, הותאמה רצפת טרוונטין סילבר, אפקט ערבה בכל הקירות, שבלונת בריקים בקיר הסלון, מטבח כפרי מסורתי עם חריטות סי אן סי ועמודים עם צבע משופשף מוקה מושחר.

 

הוחלט להוסיף בלוק של צבע ירוק נועז ליצירת אפקט ה"ואו" בחלל של האי הענק.

 

צילום:אלעד גונן

 

על מנת לעדן את המראה הכפרי המסורתי נוסף פנל פולימר לבן עדין והותאמו וילונות קלאסיים רכים עם סיומת של תחרה עדינה.

 

הספות שנבחרו הן בגוון טבעי, אליהן הותאמו שתי כורסאות בגוון כחול ואקססורייז נוספים בגוונים של כחול וירוק היוצרים את הקשר בין על הרהיטים בחלל.

 

צילום:אלעד גונן

 

כמו כן, הותאמה פינת אוכל עגולה עם כסאות קלאסיים  והוכנסו אלמנטים מודרניים כמו שטיח, שולחנות עגולים מזכוכית ואקססורייז מוזהבים מודרניים כדי לעדן את הכפריות.

 

צילום:אלעד גונן

 

בסגנון הכפרי לא נהוג להוריד תקרת גבס ולהשתמש בתאורת ספוטים. התלבטות גדולה היתה לגבי בחירת גופי התאורה, האם לבחור בגופי תאורה מזהב מוברש וזכוכית או גופי תאורה שחורים עם זכוכית.

 

לאחר הרבה התלבטויות הוחלט ללכת על הגופים השחורים, גם בסלון וגם בחדר השינה, אשר מדברים באותה שפה של החלונות והמעקות השחורים.

 

גוף התאורה המרכזי בסלון מורכב מכמה נקודות אור, על מנת להאיר כמה שיותר את החלל הגדול והתאורה שנבחרה היא של אור צהוב וחמים כדי להדגיש את האווירה בבית.

 

מכיוון שאין שימוש בספוטים, את הקירות הבליטה המעצבת בעזרת גופי קיר הנותנים שטיפת אור עדינה ורומנטית.

 

 

לישון באווירה קלאסית

 

בקומה העליונה הוחלט על סגנון קלאסי עם נגיעות קטנות של הסגנון הכפרי.

 

צילום:אלעד גונן

 

גם הקירות בקומה העליונה נצבעו באפקט ערבה, הרצפה כוסתה בפרקט עם פנל פולימר לבן ועדין.

 

נבחרה מיטה גדולה ומרופדת בגוון מוקה בהיר, אליה הותאמו כורסא קלאסית, שידות, וילונות ושטיח וינטאג'.

 

התאורה שנבחרה היא חמימה ונעימה התורמת לאווירה הרומנטית. גופי תאורה מרכזיים מזכוכית ומתכת שחורה וגופי קיר השוטפים את הקירות באור עדין.

 

צילום:אלעד גונן

 

גם בחדר הרחצה הצמוד לחדר ההורים נשמרה האווירה הקלאסית עם נגיעות כפריות. רצפת קרמיקה דמוי פרקט, וקרמיקה מעוטרת עדינה על הקיר.

ארון בנגרות בסגנון כפרי עדין, אליו הותאם כיור קלאסי גדול, מראה ותאורה רומנטית.

 

בסיום התהליך נדהמו בני הזוג מהדיוק בבחירות של המעצבת. לדבריהם בכל פעם שיוצאים מהבית רק מחכים לחזור אליו ולבלות בו, כי בתחושה שלהם הם מרגישים בחופשה יוקרתית בחו"ל.

 

RASHA YASEN - אדריכלות בניין ועיצוב פנים

 0546765919